שיש יצוק למטבחים וחדרי אמבטיה

עמוד הבית פורומים פורום שיש שיש יצוק למטבחים וחדרי אמבטיה

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #46760

    עיצוב, תכנון, ייצור והרכבה של מוצרים משיש יצוק, המיועדים לשיפוץ ולבניית בתים פרטיים, ללקוחות עסקיים ולמוסדות ברחבי הארץ.

    השיש מיועד לשימוש בבתים מאופיין ביכולתו הייחודית לעמוד בפני חום וקור, ובכך הוא בראש סדר העדיפויות עבור מטבחים וחדרי אמבטיה. השיש גם מאוד עמיד בפני כתמים ושריטות, ובכך נעשה קל לתחזוקה. יתרון נוסף של השיש הוא גודל אפשרויות הבחירה: מגוון רחב של צבעים וסגנונות המאפשרים לכל לקוח למצוא את המראה המושלם המתאים לחלל שלו. אפשרות לחיתוך ועיבוד השיש מאפשרת התאמה מותאמת אישית לדרישות הספציפיות של כל לקוח.

    המוצרים המיוצרים משיש יצוק כוללים משטחים מותאמים לחדרי אמבטיה, הכוללים כיור ייחודי, כיור אינטגרלי. משטחי שיש הופכים לבחירה המועדפת עבור עמדות עבודה במגוון מקומות כמו מפעלים, קליניקות, גני ילדים ובתי ספר. נוסף על כך, יש לנו גם כיור לרחיצת תינוקות העומד בתקנים המחמירים ביותר: בגודל 90 ס"מ אורך, 40 ס"מ רוחב, ו-40 ס"מ גובה.

    השיש המיוצר נבדק בהתאם לתקני איכות במכון התקנים, ומקבל תעודת אישור לתקן איזו 9000. כל חומרי הגלם שבו עשוי השיש היצוק הם איכותיים ועמידים לשינויי חום וקור. השיש באיכותו היוקרתית מאפשר נגיעה מרהיבה, והגוונים המגוונים על פי מספרי הקטלוג מאפשרים התאמה מותאמת לכל סגנון ופרויקט. גם האפשרות לחיבור חלקים שונים ללא חשש לאיכות הבנייה היא יתרון נוסף של השיש הייחודי הזה.

    צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו מחיר משתלם ללא תחרות!

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך