עבודות שיש » מאמרים וחדשות » גרניט פורצלן מחירים וכל מה שרציתם לדעת על השיש היוקרתי

גרניט פורצלן מחירים וכל מה שרציתם לדעת על השיש היוקרתי

רבות מדובר על הטכנולוגיה ועל החידושים ושינויים החיוביים אותם היא הטמיעה בחיינו. אז אותה הטכנולוגיה הגיעה גם לעולם האריחים ואין כל ספק כי גרניט פורצלן, מהווה את אחד החידושים המדוברים בתחום.
גרניט פורצלן מהווה למעשה כתרכובת מלאכותית, אשר מיוצר בהליך טכנולוגי מתקדם במסגרתו בסיס החומר מצופה ולאחר מכן עובר הליך של שריפה.
התוצאה מתאפיינת בנראות טבעית מרשימה ויוקרתית ובעמידות גבוהה מפני שחיקה, שריטות ומכות.
הגרניט פורצלן משמש כיום בעיקר לריצוף פנים וחוץ ולחיפוי קירות. ניתן להשתמש בגרניט פורצלן גם לחיפוי שיש למטבח.

הגרניט פורצלן משמש כיום בעיקר לריצוף פנים וחוץ ולחיפוי קירות

גרניט פורצלן – הסוגים השונים

ישנם סוגים שונים של גרניט פורצלן שחשוב להכיר, כאשר, אחד ההבדלים המרכזיים בין הסוגים נוגע לשאלה האם הגרניט פורצלן עבר זיגוג או לא.

  • גרניט פורצלן מזוגג, כולל למעשה שכבה נוספת העשויה מסוג של זכוכית – השכבה הזאת, למעשה מאפשרת הדפסה של דוגמאות מיוחדות ומקוריות.
  • גרניט פורצלן אשר לא עבר זיגוג מתאפיין בשכבה עליונה אחידה.

הבדלים נוספים בין האריחים יכולים לבוא לידי ביטוי בגימור – שיכול להיות מבריק (מראה אשר מתקבל בהליך ליטוש) או מט (אשר מתאפיין בעמידות גבוהה).

ניתן לחלק את הסוגים של ארחי הגרניט גם בהתבסס על המרכיבים – האם מדובר בגרניט מלא, מעורב (בו מעורבים חומרים נוספים) או חצוי.

היתרונות שחשוב להכיר בגרניט פורצלן

אם בשלב זה אתם עדיין מתלבטים בין גרניט פורצלן לבין אריחים מחומרים אחרים, היכרות עם היתרונות השונים יכולה ללא כל ספק להביא אתכם לכדי החלטה.
רשימת היתרונות כוללת בין היתר:

  • התקנה פשוטה (גרניט פורצלן ניתן לריצוף בהדבקה)
  • מגוון רחב של עיצובים וסוגים
  • מחירים אטרקטיביים
  • עמידות גבוהה
  • אפשרות לדמות את מראה האריחים לחומרים אחרים (כמו עץ לדוגמא).

כמה עולה שיש גרניט פורצלן?

אחרי שלומדים להכיר את כל היתרונות של גרניט פורצלן, מגיע הרגע "לגשת לעניין" ולתור אחרי נתונים אשר נוגעים לנושא כמו שיש גרניט פורצלן מחיר.
באופן כללי, המחיר של גרניט פורצלן נחשב לנמוך יותר בהשוואה לחומרים אחרים, יחד עם זאת, גם כאשר זה נוגע לנושא של גרניט פורצלן מחירים, ישנם מספר פרמטרים אשר משפיעים על העלות.
בין אותם הפרמטרים:

  • האם מדובר באריחים בעלי גוף מלא או חלקי (מחירם של אריחים בעלי גוף מלא יהיה גבוה יותר, אך גם איכותם תהיה גבוהה יותר).
  • רמת הגימור של האריחים, מהווה גם הוא כפרמטר בעל השפעה על הבחירה – כאשר קיימים הבדלים במחירים של אריח מט, אריח מבריק,

בסופו של דבר, כאשר זה נוגע לנושא של שיש גרניט פורצלן מחיר, ההמלצה היא להכיר בשלב הראשון את האפשרויות השונות, לערוך סקר של מחירים ובהתבסס על כל אותו המידע לבצע את הבחירה הנכונה – מכיוון שהריצוף אמור לשמש אותנו שנים רבות, ההמלצה היא לא להתפשר לא על איכות ולא על נראות, גם אם זה ידרוש מאיתנו הוצאה של סכום כסף גבוה יותר.

עוד באותו נושא

שיש גרניט – כל מה שאנחנו מבקשים

שיש גרניט – כל מה שאנחנו מבקשים

שיש גרניט מופק מהסלע הנפוץ ביותר בישראל וממנו מייצרים סוגים שונים של שיש איכותי ומעוצב לבית ולמשרד   ישנם מספר סוגי שיש ביניהם אבן קיסר...

חיפוי קירות שיש – כל מה שצריך לדעת

חיפוי קירות שיש – כל מה שצריך לדעת

אבן שיש מהווה פתרון מושלם לצרכי חיפוי שכן השיש עמיד לאורך זמן, קל לתחזוקה, לא דורש טיפול ייחודי והכי חשוב מקנה מראה יוקרתי לכל בית. אדריכלים...

מחירון שיש מטבחים

מחירון שיש מטבחים

כשמיכלאנג'לו פיסל את דוד, היו לו פטרונים שקנו עבורו את ששת הטונים של שיש שנדרשו לו לבנייה. למי שצריך לממן את השיש שלו בעצמו, חשוב להכיר את...

שיש - מדריך קצר

שיש - מדריך קצר

לא קשה להבין שיש הוא סמל של יוקרה, אבל גם בתוכו יש דרגים של יוקרה ואלמנטים שונים שמשפיעים על המראה ועל הסוג שלו שיש הוא אבן גיר אשר עברה...

מחירון שיש למטבח – למטבח ייחודי ומרשים במיוחד

מחירון שיש למטבח – למטבח ייחודי ומרשים במיוחד

המטבח הינו אחד מהחדרים החשובים בבית בו אנו מבלים זמן רב ולכן רצוי וגם ניתן להפוך אותו לייחודי, מרשים ויפייפה עם מבחר סוגי שיש למטבחהמטבח הינו...